Концептуальна модель професійної орієнтації населення стосовно професії «слідчий»

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.32631/pb.2018.4.10

Ключові слова:

професійна орієнтація, концептуальна модель, стадія професійного самовизначення, слідчий

Анотація

Подано основні підходи щодо побудови концептуальної моделі професійної орієнтації населення стосовно вибору професії «слідчий». Розглянуто основні структурні елементи зазначеної моделі: мету, базові принципи, основні завдання, умови (нормативно-правові, організаційно-методичні, психолого-педагогічні) і фактори (об’єктивні та суб’єктивні), об’єкти і суб’єкти профорієнтаційної діяльності; методи, форми та засоби її здійснення на кожному етапі стадії професійного самовизначення.

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Біографія автора

  • автор N. E. Miloradova, афіліація Харківський національний університет внутрішніх справ

    Кафедра педагогіки та психології;
    кандидат психологічних наук, доцент.

Посилання

Butenko Yu.V. and Miloradova N.E., 2005. Pre-university tutorial – the stage of professional formation of a modern employee [Dovuzivska pidhotovka – etap profesiinoho stanovlennia suchasnoho pratsivnyka OVS]. Pravo bezpeka – Law and Safety, Vol. 4, No. 6, pp. 174-176.

Miloradova N.E., 2018. Problematic issues of vocational guidance and professional selection of candidates for service in the agencies of the National Police of Ukraine [Problemni pytannia proforiientatsii ta profesiinoho vidboru kandydativ na sluzhbu v orhany Natsionalnoi politsii Ukrainy]. Law and Safety, Vol. 70, No. 3, pp. 27-34. https://doi.org/10.32631/pb.2018.3.04.

Ozhegov S.I., 1990. Vocabulary of the Russian language [Slovar` russkoho yazyka]. Moscow: Russkii yazyk. P. 729. (Ed.: N.Yu.Shvedova).

Ippolitova N. and Sterkhova N., 2012. Analysis of the notion “pedagogical conditions”: essence and classification [Analiz ponyatiya “pedagogicheskie usloviya”: sushchnost`, klassifikatsiya. General and Professional Education, Iss. 1, pp. 8-14. Available at http://genproedu.com/paper/2012-01/full_008-014.pdf [Accessed 21 December 2018].

Klimov Ye.A., 1996. Psychology of professional personal identity [Psikhologiya professionalnogo samoopredeleniya]. Rostov-na-Donu: Feniks.

Pryazhnikov N.S., 1996. Professional and personal identity formation [Professionalnoe i lichnostnoe samoopredelenie]. Moscow; Voronezh: Izdatel`stvo Instituta prakticheskoi psikhologii.

Karaseva A.V. (compositor), 2007. Activating methods in vocational guidance work [Aktiviziruyushchie metody v proforientatsionnoi rabote]. Barnaul.

Kon I.S., 1980. Psychology of senior pupil [Psikhologiya starsheklassnika]. Moscow: Prosveshchenie.

Machuska I.M., 2013. Key factors in vocational self-determination of senior pupils [Osnovni chynnyky profesiinoho samovyznachennia starshoklasnykiv]. Teoretiko-metodičnì problemi vihovannâ dìtej ta učnìvsʹkoï molodì – Theoretical and methodical problems of children and youth education, Iss. 17(1), pp. 474-482. Available at http://nbuv.gov.ua/UJRN/Tmpvd_2013_17(1)__54 [Accessed 21 December 2018].

Завантаження

Опубліковано

27-12-2018

Номер

Розділ

КАДРОВА РОБОТА В ОРГАНАХ МВС УКРАЇНИ, ТРУДОВЕ ПРАВО, ПРАВО СОЦЗАБЕЗПЕЧЕННЯ

Як цитувати

«Концептуальна модель професійної орієнтації населення стосовно професії ‘слідчий’» (2018) Право і безпека, 71(4), с. 72–79. doi:10.32631/pb.2018.4.10.

Статті цього автора (цих авторів), які найбільше читають