Концептуальна модель професійної орієнтації населення стосовно професії «слідчий»

  • N. E. Miloradova Харківський національний університет внутрішніх справ https://orcid.org/0000-0002-0716-9736
Ключові слова: професійна орієнтація, концептуальна модель, стадія професійного самовизначення, слідчий

Анотація

Подано основні підходи щодо побудови концептуальної моделі професійної орієнтації населення стосовно вибору професії «слідчий». Розглянуто основні структурні елементи зазначеної моделі: мету, базові принципи, основні завдання, умови (нормативно-правові, організаційно-методичні, психолого-педагогічні) і фактори (об’єктивні та суб’єктивні), об’єкти і суб’єкти профорієнтаційної діяльності; методи, форми та засоби її здійснення на кожному етапі стадії професійного самовизначення.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Біографія автора

N. E. Miloradova, Харківський національний університет внутрішніх справ

Кафедра педагогіки та психології;
кандидат психологічних наук, доцент.

Посилання

Butenko Yu.V. and Miloradova N.E., 2005. Pre-university tutorial – the stage of professional formation of a modern employee [Dovuzivska pidhotovka – etap profesiinoho stanovlennia suchasnoho pratsivnyka OVS]. Pravo bezpeka – Law and Safety, Vol. 4, No. 6, pp. 174-176.

Miloradova N.E., 2018. Problematic issues of vocational guidance and professional selection of candidates for service in the agencies of the National Police of Ukraine [Problemni pytannia proforiientatsii ta profesiinoho vidboru kandydativ na sluzhbu v orhany Natsionalnoi politsii Ukrainy]. Law and Safety, Vol. 70, No. 3, pp. 27-34. https://doi.org/10.32631/pb.2018.3.04.

Ozhegov S.I., 1990. Vocabulary of the Russian language [Slovar` russkoho yazyka]. Moscow: Russkii yazyk. P. 729. (Ed.: N.Yu.Shvedova).

Ippolitova N. and Sterkhova N., 2012. Analysis of the notion “pedagogical conditions”: essence and classification [Analiz ponyatiya “pedagogicheskie usloviya”: sushchnost`, klassifikatsiya. General and Professional Education, Iss. 1, pp. 8-14. Available at http://genproedu.com/paper/2012-01/full_008-014.pdf [Accessed 21 December 2018].

Klimov Ye.A., 1996. Psychology of professional personal identity [Psikhologiya professionalnogo samoopredeleniya]. Rostov-na-Donu: Feniks.

Pryazhnikov N.S., 1996. Professional and personal identity formation [Professionalnoe i lichnostnoe samoopredelenie]. Moscow; Voronezh: Izdatel`stvo Instituta prakticheskoi psikhologii.

Karaseva A.V. (compositor), 2007. Activating methods in vocational guidance work [Aktiviziruyushchie metody v proforientatsionnoi rabote]. Barnaul.

Kon I.S., 1980. Psychology of senior pupil [Psikhologiya starsheklassnika]. Moscow: Prosveshchenie.

Machuska I.M., 2013. Key factors in vocational self-determination of senior pupils [Osnovni chynnyky profesiinoho samovyznachennia starshoklasnykiv]. Teoretiko-metodičnì problemi vihovannâ dìtej ta učnìvsʹkoï molodì – Theoretical and methodical problems of children and youth education, Iss. 17(1), pp. 474-482. Available at http://nbuv.gov.ua/UJRN/Tmpvd_2013_17(1)__54 [Accessed 21 December 2018].


Переглядів анотації: 35
Завантажень PDF: 19
Опубліковано
2018-12-27
Як цитувати
Miloradova, N. (2018) Концептуальна модель професійної орієнтації населення стосовно професії ‘слідчий’, Право і безпека, 71(4), pp 72-79. doi: 10.32631/pb.2018.4.10.

Розділ
КАДРОВА РОБОТА В ОРГАНАХ МВС УКРАЇНИ, ТРУДОВЕ ПРАВО, ПРАВО СОЦЗАБЕЗПЕЧЕННЯ