ФОРМУВАННЯ ВІДПОВІДАЛЬНОСТІ У МАЙБУТНІХ ПРАВООХОРОНЦІВ У ПРОЦЕСІ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ
Анотація
Досліджено специфіку відповідальності курсантів – майбутніх правоохоронців, які навчаються у контексті програми психологічного супроводу. Виявлено статистичні закономірності, що вказують на прояв окремих компонентів відповідальності у зазначених курсантів, на відміну від курсантів, які навчаються за звичайною програмою. Показано, що навчання курсантів у навчально-виховному процесі у контексті програми психологічного супроводу сприяє більш ефективному формуванню професійної відповідальності у курсантів – майбутніх правоохоронців.
Завантаження
Посилання
Еникеев М. И. Юридическая психология: учебник. М.: Норма – Инфра-М, 2014. 512 с.
Малигіна Г. С. Психологічні аспекти відповідальності працівників органів внутрішніх справ. Вісник Одеського національного університету ім. І. І. Мечникова. Психологія. 2014. Т. 19, вип. 1 (31). С. 204–213.
Дементий Л. И. Ответственность как ресурс личности: монография. М.: Информ-Знание, 2005. 188 с.
Басова О. А. Психологические особенности ответственности предпринимателя в процессе личностно-профессионального развития: автореф. дис. … канд. психол. наук: 19.00.03. Ростов н/Д, 2008. 22 с.
Ушакова Т. Ю. Структурні компоненти відповідальності: теоретико-методологічний аналіз. Наука і освіта. 2015. № 3. С. 106–112.
Карпов А. В. Психология менеджмента. М.: Гардарики, 2004. 584 с.
Муздыбаев К. Психология ответственности. М.: Либроком, 2010. 248 с.
Быков С. В. Социально-психологическая регуляция ответственности личности: автореф. дис. … д-ра психол. наук: 19.00.05. Казань, 2006. 41 с.
Авторське право (c) 2017 І. В. Клименко
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.