Особливості соціального інтелекту курсантів, які навчаються в закладах вищої освіти зі специфічними умовами навчання
Анотація
Презентовано результати вивчення здібностей соціального інтелекту курсантів закладів вищої освіти зі специфічними умовами навчання в різні роки (інтервал між дослідженнями – 15 років) і різних курсів навчання. У них найчастіше діагностувався середній рівень соціального інтелекту, а найбільш розвинутою здібністю була здібність передбачати наслідки поведінки. Із часом у них відбулося певне зниження рівня здібностей соціального інтелекту, найменші зміни сталися із здібністю до логічного узагальнення й виділення загальних істотних ознак у різних невербальних реакціях людини.
Завантаження
Посилання
Kunitsyna V.N., Kazarinova N.V. and Pogol`sha V.M., 2001. Interpersonal communication [Mezhlichnostnoe obshchenie]. St. Petersburg: Piter.
Fetisova M.M., 2007. The development of social intelligence as a component of psychological readiness for activity in extreme situations [Razvitie sotsial`nogo intellekta kak komponenta psikhologicheskoi gotovnosti k deyatel`nosti v ekstremal`nykh situatsiyakh]. Psihopedagogika v pravoohranitelʹnyh organah – Psychopedagogics in law Enforcement, No. 4, pp. 25-27.
Martynyuk O.B. and Derzhakova A.V., 2011. Peculiarities of social intelligence of students of a humanitarian university [Osobennosti sotsialnogo intellekta studentov gumanitarnogo vuza]. Vìsnik SevNTU – Journal of the Sevastopol National Technical University, No. 124, pp. 156-162.
Dauksha L.M. and Paray T.M., 2010. Social intellect and communicative tolerance of future psychologists [Sotsialnyi intellekt i kommunikativnaya tolerantnost` budushchikh psikhologov]. In: Current state and prospects for the development of the psychology of communication [Sovremennoe sostoyanie i perspektivy razvitiya psikhologii obshcheniya]. Grodno, 8-9 October. Available at https://psihologia.biz/psihologiya-psihologiya-obschaya_693/sotsialnyiy-intellekt-kommunikativnaya-36258.html [Accessed 4 June 2018].
Tarasenko M.L., 2008. The difficulties of interpersonal communication of students with different levels of social intelligence [Trudnosti mezhlichnostnogo obshcheniya studentov s raznym urovnem sotsial`nogo intellekta]. Abstract of Ph.D. dissertation. Surgut State Pedagogical University.
Filina N.A., 2016. Social intelligence as a factor in the effectiveness of the communicative process between social educators and children at risk [Sotsial`nyi intellekt kak faktor effektivnosti kommunikativnogo protsessa mezhdu sotsial`nym pedagogom i det`mi gruppy riska]. Abstract of Ph.D. dissertation. Russian State Social University.
Il`in E.P., 2013. Emotions and feelings [Emotsii i chuvstva]. 2nd ed. St. Petersburg: Piter.
Авторське право (c) 2018 S. V. Kharchenko
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.