Професійна самореалізація правоохоронців на етапі фахової підготовки

  • Н. Є. Твердохлєбова Харківський національний університет внутрішніх справ
Ключові слова: працівник поліції, професійна самореалізація, самовизначення, мотиваційна сфера, ціннісно-смислова сфера

Анотація

Визначено ключові поняття, які сприяють відображенню сутності процесу професійної самореалізації працівників поліції. Розглянуто доцільність формування ціннісних регуляторів поведінки та мотиваційної сфери правоохоронців на етапі фахової підготовки, що сприятиме підвищенню ефективності їх професійної діяльності та самореалізації в сучасних умовах.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Біографія автора

Н. Є. Твердохлєбова, Харківський національний університет внутрішніх справ

Кафедра соціології та психології;
аспірант.

Посилання

Список бібліографічних посилань

Буданов А. В. Педагогика личной профессиональной безопасности сотрудников органов внутренних дел. М.: Академия МВД России, 1997. 134 с.

Ефимова Т. О. Игровые технологии как средство профессиональной самореализации студентов вузов в процессе обучения иностранному языку : дис. … канд. пед. наук : 13.00.08. Краснодар, 2009. 186 с.

Ярославцева М. І. Психолого - педагогічні аспекти сутності професійної самореалізації студентів. Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту. 2007. № 2. С.152-154.

Рибалко Л. С. Акмеологічні засади професійно-педагогічної самореалізації майбутнього вчителя : автореф. дис. … д-ра пед. наук. 13.00.04. Харків. 2008. 42 с.

Пилипенко Н. М. Психологічні особливості самореалізації особистості в умовах професійної кризи. Соціальна психологія. 2005. № 3 (11). – С.72–79.

Митина Л. М. Личностное и профессиональное развитие человека в новых социально-экономических условиях. Вопросы психологии. 1997. № 4. С. 28–38.

Журавчик В. Н. Формирование готовности студентов образовательных учреждений среднего профессионального образования к профессиональной самореализации. Педагогическое образование и наука. 2008. № 4. С. 68.

Твердохлєбова Н.Є. Трансформації ціннісно-смислової сфери правоохоронців на етапі навчання у ЗВО зі специфічними умовами навчання. Вісник Національного університету оборони України. Зб-к наук. праць. К.: НУОУ, 2018. Вип. 2 (50). С. 112-118.

Погрібна В.Л. Професійна мотивація юриста: теоретичні та емпіричні виміри. Вісник Національного університету «Юридична академія України імені Ярослава Мудрого». Х. : Право, 2013. № 2 (16). С. 314−321.

Лапшина В. Л. Професіоналізм в діяльності органів внутрішніх справ: проблеми теорії та практики : підручник. Х. : Вид. СПДФО Вапнярчук Н. М., 2005. 224 с.

Погрібна В. Л. Соціологія професіоналізму : монографія. Київ : ЦУЛ, 2009. 334 с.

Твердохлєбова Н.Є. Місце тренінгу в психологічному супроводі особистісних трансформацій працівників поліції. Право і безпека. 2018. №4 (71). С. 132-138.

Опубліковано
2020-02-20
Як цитувати
Твердохлєбова, Н. Є. (2020) «Професійна самореалізація правоохоронців на етапі фахової підготовки», Право і безпека, 76(1), с. 162-166. doi: 10.32631/pb.2020.1.23.
Розділ
ЮРИДИЧНА ПСИХОЛОГІЯ