Тренінгові технології як засіб формування професійної ідентичності працівників поліції протягом професіогенезу
Анотація
Розглянуто результати дослідження ефективності впливу тренінгових процедур на динаміку професійної ідентичності курсантів. Виявлено, що тренінг розширює знання курсантів з питань професійної ідентичності поліцейських, сприяє поглибленню їх знань щодо передумов професійного становлення та розвитку, окреслює їх пріоритети у професійній діяльності.
Установлено, що після тренінгу є позитивна динаміка зростання рівня як професійної ідентичності курсантів у цілому, так і її окремих компонентів, зокрема зазнали змін проєктно-поведінковий та мотиваційно-ціннісний компоненти професійної ідентичності.
Завантаження
Посилання
Shipton B., 2011. Expanding police educators’ understanding of teaching, are they as learner-centered as they think? Journal of Learning Design, No. 4, pp. 1-19.
Moroz L.I. and Yakovenko S.I., 2011. Professional and psychological training [Profesiino-psykholohichnyi trening]. Kyiv: Palyvoda A.V.
Shneider L.B., 2004. Professional identity training. A guide for university teachers and practicing psychologists [Trening professional`noi identichnosti. Rukovodstvo dlia prepodavatelei vuzov i praktikuiushchikh psikhologov]. Moscow: Izdatel`stvo Moskovskogo psikhologichesko-sotsiologicheskogo instituta; Voronezh: MODEK.
Makarova O.P., 2014. Development of professional identity of future law enforcement officers through socio-psychological training [Rozvytok profesiinoi identychnosti maibytnikh pravookhorontsiv shliakhom sotsialno-psykholohichnoho treninhu]. Vìsnik Nacìonalʹnogo Unìversitetu Oboroni Ukraïni – Bulletin of the National Defence University of Ukraine, No. 6, pp. 317-321.
Romanyshyna O.Ya., 2016. Theoretical and methodical bases of formation of professional identity of future teachers by means of information technologies [Teoretychni i metodychni osnovy formuvannia profesiinoi identychnosti maibutnikh uchyteliv zasobamy informatsiinykh tekhnolohii]. D.Sc. dissertation. Vinnytsia State Pedagogical University.
Radzimovska O.V., 2015. Questionnaire of professional identity of students of vocational schools [Opytuvalnyk profesiinoi identychnosti uchniv profesiino-tekhnichnykh navchalnykh zakladiv]. Molodij včenij – Young Scientist, No. 8, pp. 155-161.
Авторське право (c) 2020 О. Ю. Шломін
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.