Тренінгові технології як засіб формування професійної ідентичності працівників поліції протягом професіогенезу

  • О. Ю. Шломін Харківський національний університет внутрішніх справ
Ключові слова: тренінг, курсанти, поліція, професійна ідентичність, професійна діяльність, професіогенез

Анотація

Розглянуто результати дослідження ефективності впливу тренінгових процедур на динаміку професійної ідентичності курсантів. Виявлено, що тренінг розширює знання курсантів з питань професійної ідентичності поліцейських, сприяє поглибленню їх знань щодо передумов професійного становлення та розвитку, окреслює їх пріоритети у професійній діяльності.

Установлено, що після тренінгу є позитивна динаміка зростання рівня як професійної ідентичності курсантів у цілому, так і її окремих компонентів, зокрема зазнали змін проєктно-поведінковий та мотиваційно-ціннісний компоненти професійної ідентичності.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Біографія автора

О. Ю. Шломін, Харківський національний університет внутрішніх справ

Аспірант.

Посилання

Shipton B., 2011. Expanding police educators’ understanding of teaching, are they as learner-centered as they think? Journal of Learning Design, No. 4, pp. 1-19.

Moroz L.I. and Yakovenko S.I., 2011. Professional and psychological training [Profesiino-psykholohichnyi trening]. Kyiv: Palyvoda A.V.

Shneider L.B., 2004. Professional identity training. A guide for university teachers and practicing psychologists [Trening professional`noi identichnosti. Rukovodstvo dlia prepodavatelei vuzov i praktikuiushchikh psikhologov]. Moscow: Izdatel`stvo Moskovskogo psikhologichesko-sotsiologicheskogo instituta; Voronezh: MODEK.

Makarova O.P., 2014. Development of professional identity of future law enforcement officers through socio-psychological training [Rozvytok profesiinoi identychnosti maibytnikh pravookhorontsiv shliakhom sotsialno-psykholohichnoho treninhu]. Vìsnik Nacìonalʹnogo Unìversitetu Oboroni Ukraïni – Bulletin of the National Defence University of Ukraine, No. 6, pp. 317-321.

Romanyshyna O.Ya., 2016. Theoretical and methodical bases of formation of professional identity of future teachers by means of information technologies [Teoretychni i metodychni osnovy formuvannia profesiinoi identychnosti maibutnikh uchyteliv zasobamy informatsiinykh tekhnolohii]. D.Sc. dissertation. Vinnytsia State Pedagogical University.

Radzimovska O.V., 2015. Questionnaire of professional identity of students of vocational schools [Opytuvalnyk profesiinoi identychnosti uchniv profesiino-tekhnichnykh navchalnykh zakladiv]. Molodij včenij – Young Scientist, No. 8, pp. 155-161.

Опубліковано
2020-02-20
Як цитувати
Шломін, О. Ю. (2020) «Тренінгові технології як засіб формування професійної ідентичності працівників поліції протягом професіогенезу», Право і безпека, 76(1), с. 167-171. doi: 10.32631/pb.2020.1.24.
Розділ
ЮРИДИЧНА ПСИХОЛОГІЯ