Характеристика показників блоку особистісного становлення керівників системи МВС України

Ключові слова: керівник, професійне й особистісне становлення, блок особистісного становлення, спрямованість, здібності, характер, рефлексія.

Анотація

Акцентовано на проблематиці професійного й особистісного становлення керівників системи МВС України як психологічної складової кадрового забезпечення сектора безпеки і оборони України. На прикладі управлінської ланки органів і підрозділів МВС України наведено результати оригінального емпіричного дослідження показників блоку особистісного становлення в системі професійного й особистісного становлення керівників. У порівняльному аналізі з фахівцями системи МВС України, які не виконують управлінських функцій, дано характеристику блоку особистісного становлення професійного та особистісного становлення керівників системи МВС України, а саме таких показників, як спрямованість, здібності, характер та рефлексія.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Біографія автора

Ю. Ю. Бойко-Бузиль, Харківський національний університет внутрішніх справ

Доктор психологічних наук, доцент.
К
афедра соціології та психології.

Посилання

Aleksandrov, D. O., Okhrimenko, I. M., & Drozd, O. Yu. (2017). Psychological adaptation of Ukrainian National police officers for law enforcement activities. Science and Education, 11, 35–45.

Bandurka, O. M. (1996). Fundamentals of management in the internal affairs of Ukraine: theory, experience, ways to improve. Basis.

Barko, V. I. (2003). Psychology of personnel management of internal affairs bodies (proactive approach). Nika Centre.

Boiko-Buzyl, Yu. Yu. (2020). Psychology of professional and personal development of the leaders of the system of the Ministry of Internal Affairs of Ukraine. FOP Brovin O. V.

Bratel, O., Kostiuk, M., Bratel, S., Okhrimenko, I., & Filonenko, V. (2020). Short-Term Memory Training of Students during Foreign Language Learning. Universal Journal of Educational Research, 8(4), 1596–1604. https://doi.org/10.13189/ujer.2020.080453.

Glukhanyuk, N. S. (2005). Psychology of teacher professionalization (2nd ed.). Publishing House of the Russian State Professional Pedagogical University.

Kolesnichenko, O. S., Matsehora, Ya. V., & Prykhodko, I. I. (2016). Professional and psychological training of servicemen of the National Guard of Ukraine (I. I. Prykhodko, Ed.). NA NHU.

Krupskyi, O. P. (2014). Theory and practice of professional development of personality in the socio-cultural space. Accent PP.

Kudermina, O. I. (2012). Psychology of a person as a subject of law enforcement. Our books.

Muliar, V. I. (2005). The problem of personality formation in the system “individual-society”. ZhDTU.

Osodlo, V. (2013). Subjective approach in the psychological support of the professional development of the officer. Psychology of Personality, 1(4), 204–213.

Prorok, N. V. (2012). Professional development of a practical psychologist. Chancellor.

Sheremet, M., Suprun, M., Suprun, D., Okhrimenko, I., & Sprynchuk, S. (2020). Future psychologists’ readiness to work in conditions of social cohesion in education. International Journal of Applied Exercise Physiology, 9(9), 40–48.

Shvets, D. V. (2018). Psychological and legal principles of police officer personality formation in Ukraine. Maidan.

Valieiev, R., Tohochynskyi, O., Pekarchuk, V., Sobakar, A., & Iermakov, S. (2019). The job satisfaction of Ukrainian police officers: Condition, structure and key predictors. Revista Romaneascapentru Educatie Multidimensionala, 11(1), 272–286. https://doi.org/10.18662/rrem/110.

Опубліковано
2021-09-29
Як цитувати
Бойко-Бузиль, Ю. Ю. (2021) «Характеристика показників блоку особистісного становлення керівників системи МВС України », Право і безпека, 82(3), с. 49-57. doi: 10.32631/pb.2021.3.05.