СОЦІАЛЬНИЙ ІНТЕЛЕКТ У ПРОФЕСІЙНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ СУБ’ЄКТА
Анотація
Узагальнено результати сучасних досліджень місця здібностей соціального інтелекту у структурі професійно важливих властивостей особистості.
Описано структурні компоненти соціального інтелекту психолога, педагога, спеціаліста із соціальної роботи. Показано, що в осіб із більш високим рівнем соціального інтелекту краще розвинена саморегуляція, вони впевнені в собі, обирають більш конструктивні та оригінальні шляхи розв’язання у професійній діяльності ситуацій, пов’язаних зі спілкуванням.
Завантаження
Посилання
Ляховець Л. О. Особливості формування соціального інтелекту у майбутніх психологів : авто-реф. дис. ... канд. психол. наук : 19.00.05. Чернігів, 2009. 18 с.
Баширов И. Ф. Социальный интеллект как фактор успешности профессиональной деятельности военного психолога : автореф. дис. ... канд. психол. наук : 19.00.05. М., 2006. 23 с.
Савенков А. И. Эмоциональный и социальный интеллект как предикторы жизненного успеха. Вестник практической психологии образования. 2006. № 1 (6). С. 30–38.
Руденко С. В. Соціальний інтелект як чинник успішності педагогічної діяльності : автореф. дис. ... канд. психол. наук : 19.00.01. Київ, 2008. 19 с.
Ивашкевич Э. З., Хупавцева Н. А. Структура социального интеллекта педагога в парадигме современного образования. Образование через всю жизнь: непрерывное образование в интересах устойчивого развития. 2014. Т. 12, ч. 1. С. 235–238.
Альохіна Н. В. Соціальний інтелект в структурі соціальної компетентності фахівців фармації. Вісник Харківського національного університету. Серія «Психологія». 2013. № 1046. С. 60–63.
Авторське право (c) 2017 S. V. Kharchenko
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.