Застосування професійно-психологічного квесту у професійній підготовці поліцейських
Анотація
Презентовано результати аналізу зарубіжних і вітчизняних підходів до трактування, функцій та класифікації квест-технологій. Зазначено, що з метою створення належних умов для формування професійної компетентності майбутніх поліцейських, мотиваційної спрямованості на позитивні особистісні зміни та бажання професійного саморозгортання доцільно використовувати можливості інноваційних технологій навчання, зокрема тренінгів і квестів. Виокремлено освітній квест як окрему форму проєктних технологій. Розкрито особливості розробленого професійно-психологічного поліцейського квесту з елементами тренінгу «Особливості діяльності дільничного офіцера поліції (ДОП)», охарактеризовано його послідовні етапи: організаційно-підготовчий, реалізації та заключний.
Завантаження
Посилання
Kademiia M.Yu., Koziar M.M. and Rak T.Ye., 2011. Information and communication technology training [Informatsiino-komunikatsiini tekhnolohii navchannia: slovnyk-hlosarii]. Lviv: SPOLOM.
Sokol I.M., 2016. Preparing teachers for the use of quest technology in the postgraduate education system [Pidhotovka vchyteliv do vykorystannia kvest-tekhnolohii v systemi pisliadyplomnoi osvity]. Ph.D. dissertation. Classical Private University.
Khvashchevska O.O. and Khorunzha V.S., 2019. Characteristic features of quest technology as an effective means of teaching junior high school students. Innovative pedagogy [Kharakterni osoblyvosti kvest-tekhnolohii yak efektyvnoho zasobu navchannia molodshykh shkoliariv]. Ìnnovacìjna pedagogìka – Innovative Pedagogy, [online] Spec. iss., pp. 143-146. Available at http://www.innovpedagogy.od.ua/archives/2019/specvipusk/33.pdf [Accessed 6 February 2021].
Sokol I.M., 2014. Classification of quests [Klasyfikatsiia kvestiv]. Pedagogìka formuvannâ tvorčoï osobistostì u viŝìj ì zagalʹnoosvìtnìj školah – Pedagogy of Creating a Creative Personality in Higher and General Education Schools, Iss. 36, pp. 369-375.
Igumnova E.A., Radetskaya I.V. and Soroka I.Yu., 2016. Experience in using quest technology in a specialized environmental camp: Scholarly notes [Opyt primeneniya kvest-tekhnologii v profil`nom lagere ekologicheskoi napravlennosti]. Učënye zapiski Zabajkalʹskogo gosudarstvennogo universiteta. Seriâ «Pedagogičeskie nauki», Vol. 11, No. 5, pp. 17-27.
Osyak S.A., 2015. Educational quest is a modern interactive technology [Obrazovatelnyi kvest – sovremennaya interaktivnaya tekhnologiya]. Sovremennye problemy nauki i obrazovaniâ, [online] No. 1, Part 2. Available at https://www.science-education.ru/ru/article/view?id=20247 [Accessed 6 February 2021].
Kulishov V.S., 2018. Application of quest technology in vocational and theoretical training of students of vocational education [Zastosuvannia kvest-tekhnolohii u profesiino-teoretychnii pidhotovtsi uchniv zakladiv profesiinoi (profesiino-tekhnichnoi) osvity]. Bila Tserkva: BINPO UMO NAPN Ukraine.
Doskevych H.O., 2018. Methodical recommendations for conducting practical classes in the form of a police quest in higher education institutions that provide training for the Ministry of Internal Affairs of Ukraine and the National Police [Metodychni rekomendatsii z provedennia praktychnykh zaniat u formi politseiskoho kvestu v zakladakh vyshchoi osvity, yaki zdiisniuiut pidhotovku kadriv dlia Ministerstva vnutrishnikh sprav Ukrainy ta Natsionalnoi politsii]. Kyiv.
Tverdokhliebova N.Ye., 2019. Motivators of organizational behavior of law enforcement officers at the stage of professional training [Motyvatory orhanizatsiinoi povedinky pravookhorontsiv na etapi profesiinoi pidhotovky]. Naukovij vìsnik Hersonsʹkogo deržavnogo unìversitetu. Serìâ “Psihologìčnì nauki” – Scientific Bulletin of Kherson State University. Series “Psychological Sciences”, No. 1, pp 316-321.
Авторське право (c) 2021 Н. Е. Мілорадова, Н. Є. Твердохлєбова
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.