Застосування професійно-психологічного квесту у професійній підготовці поліцейських

Ключові слова: квест-технології, освітній квест, професійно-психологічний квест, правоохоронці, дільничні офіцери поліції

Анотація

Презентовано результати аналізу зарубіжних і вітчизняних підходів до трактування, функцій та класифікації квест-технологій. Зазначено, що з метою створення належних умов для формування професійної компетентності майбутніх поліцейських, мотиваційної спрямованості на позитивні особистісні зміни та бажання професійного саморозгортання доцільно використовувати можливості інноваційних технологій навчання, зокрема тренінгів і квестів. Виокремлено освітній квест як окрему форму проєктних технологій. Розкрито особливості розробленого професійно-психологічного поліцейського квесту з елементами тренінгу «Особливості діяльності дільничного офіцера поліції (ДОП)», охарактеризовано його послідовні етапи: організаційно-підготовчий, реалізації та заключний.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Біографії авторів

Н. Е. Мілорадова, Харківський національний університет внутрішніх справ

Кафедра педагогіки та психології (професор);
доктор психологічних наук, доцент.

Н. Є. Твердохлєбова, Національний технічний університет «Харківський політехнічний інститут»

Кафедра безпеки праці та навколишнього середовища (старший викладач).

Посилання

Kademiia M.Yu., Koziar M.M. and Rak T.Ye., 2011. Information and communication technology training [Informatsiino-komunikatsiini tekhnolohii navchannia: slovnyk-hlosarii]. Lviv: SPOLOM.

Sokol I.M., 2016. Preparing teachers for the use of quest technology in the postgraduate education system [Pidhotovka vchyteliv do vykorystannia kvest-tekhnolohii v systemi pisliadyplomnoi osvity]. Ph.D. dissertation. Classical Private University.

Khvashchevska O.O. and Khorunzha V.S., 2019. Characteristic features of quest technology as an effective means of teaching junior high school students. Innovative pedagogy [Kharakterni osoblyvosti kvest-tekhnolohii yak efektyvnoho zasobu navchannia molodshykh shkoliariv]. Ìnnovacìjna pedagogìka – Innovative Pedagogy, [online] Spec. iss., pp. 143-146. Available at http://www.innovpedagogy.od.ua/archives/2019/specvipusk/33.pdf [Accessed 6 February 2021].

Sokol I.M., 2014. Classification of quests [Klasyfikatsiia kvestiv]. Pedagogìka formuvannâ tvorčoï osobistostì u viŝìj ì zagalʹnoosvìtnìj školah – Pedagogy of Creating a Creative Personality in Higher and General Education Schools, Iss. 36, pp. 369-375.

Igumnova E.A., Radetskaya I.V. and Soroka I.Yu., 2016. Experience in using quest technology in a specialized environmental camp: Scholarly notes [Opyt primeneniya kvest-tekhnologii v profil`nom lagere ekologicheskoi napravlennosti]. Učënye zapiski Zabajkalʹskogo gosudarstvennogo universiteta. Seriâ «Pedagogičeskie nauki», Vol. 11, No. 5, pp. 17-27.

Osyak S.A., 2015. Educational quest is a modern interactive technology [Obrazovatelnyi kvest – sovremennaya interaktivnaya tekhnologiya]. Sovremennye problemy nauki i obrazovaniâ, [online] No. 1, Part 2. Available at https://www.science-education.ru/ru/article/view?id=20247 [Accessed 6 February 2021].

Kulishov V.S., 2018. Application of quest technology in vocational and theoretical training of students of vocational education [Zastosuvannia kvest-tekhnolohii u profesiino-teoretychnii pidhotovtsi uchniv zakladiv profesiinoi (profesiino-tekhnichnoi) osvity]. Bila Tserkva: BINPO UMO NAPN Ukraine.

Doskevych H.O., 2018. Methodical recommendations for conducting practical classes in the form of a police quest in higher education institutions that provide training for the Ministry of Internal Affairs of Ukraine and the National Police [Metodychni rekomendatsii z provedennia praktychnykh zaniat u formi politseiskoho kvestu v zakladakh vyshchoi osvity, yaki zdiisniuiut pidhotovku kadriv dlia Ministerstva vnutrishnikh sprav Ukrainy ta Natsionalnoi politsii]. Kyiv.

Tverdokhliebova N.Ye., 2019. Motivators of organizational behavior of law enforcement officers at the stage of professional training [Motyvatory orhanizatsiinoi povedinky pravookhorontsiv na etapi profesiinoi pidhotovky]. Naukovij vìsnik Hersonsʹkogo deržavnogo unìversitetu. Serìâ “Psihologìčnì nauki” – Scientific Bulletin of Kherson State University. Series “Psychological Sciences”, No. 1, pp 316-321.

Опубліковано
2021-03-19
Як цитувати
Мілорадова, Н. Е. і Твердохлєбова, Н. Є. (2021) «Застосування професійно-психологічного квесту у професійній підготовці поліцейських», Право і безпека, 80(1), с. 109-116. doi: 10.32631/pb.2021.1.15.
Розділ
ЮРИДИЧНА ПСИХОЛОГІЯ