ІННОВАЦІЙНА КОМПЕТЕНТНІСТЬ ЯК ПРОФЕСІЙНО ВАЖЛИВА РИСА СУЧАСНОГО ФАХІВЦЯ

Ключові слова: інноваційна компетентність, професійна діяльність, компетенція, фахівець, нововведення, готовність до змін

Анотація

Представлено результати теоретичного дослідження проблеми інноваційної компетентності у професійній діяльності як важливої риси фахівця в сучасному суспільстві. Розглянуто дефініцію поняття інноваційної компетентності в різноманітних літературних джерелах та визначено основні наукові підходи щодо визначення змісту та структури цього феномена. Інноваційна компетентність розуміється як обов’язкова компетенція фахівця, без наявності якої унеможливлюється ефективне виконання професійної діяльності особистістю, оскільки потребує від неї готовності до змін у зв’язку з постійними нововведеннями та модернізаціями, що відбуваються в суспільстві.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Посилання

Лазарев В. С., Мартиросян Б. П. Педагогическая инноватика: учебник. М.: Багира-2, 2006. 360 с.

Лапин Н. И. Актуальные проблемы исследования нововведений // Социальные факторы нововведений в организационных системах: сб. тр. семинара. М., 1980. С. 5–22.

Пригожин А. И. Инноватика – зачем она? Проблемы теории и практики управления. 1988. № 2. С. 52–59.

Чудакова В. П. Формування психологічної готовності персоналу освітніх організацій до інноваційної діяльності: дис. … канд. психол. наук: 19.00.10. Київ, 2016. 474 с.

Создание системы естественнонаучной и технологической подготовки молодежи к инновационной деятельности: монография / отв. ред. А. П. Усольцев, Т. Н. Шамало. М. – Берлин: Директ-Медиа, 2014. 251 с.

Низамова Г. А. Инновационная личность: модель и характеристики // Подготовка научно-педаго-гических кадров для технических университетов: проблемы и перспективы: материалы VII Международ. регион. конф. IGIP по инж. педагогике. М.: МАДИ, 2017. С. 112–123.

Шмелева Е. А., Кисляков П. А. Инновационный потенциал личности: психология формирования в вузе // Гуманитарные основания социального прогресса: сб. ст. Международ. науч.-практ. конф.: в 8 ч. Ч. 8 / под ред. В. С. Белгородского, О. В. Кащеева, В. В. Зотова, И. В. Антоненко. М.: ФГБОУ ВО «МГУДТ», 2016. С. 228–233.

Ковальчук О. М. Підготовка магістрів гуманітарних спеціальностей до інноваційної професійної діяльності в умовах ступеневої освіти: дис. … канд. пед. наук: 13.00.04. Луцьк, 2016. 311 с.

Калюжка Н. С. Закономірності та принципи формування інноваційної компетентності майбутніх учителів початкової школи. Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. 2016. № 2. С. 270–277.

Марченко О. Г. Інноваційне освітнє середовище у вищих військових навчальних закладах як джерело можливостей для саморозвитку курсантів. Вісник Черкаського університету. Педагогічні науки. 2017. № 5. С. 98–104.

Артамонова Е. И. Формирование инновационной компетентности педагога в процессе обучения в вузе. Педагогическое образование и наука. 2013. № 5. С. 17–26.

Опубліковано
2018-10-11
Як цитувати
Yevdokimova, O. O. і Aleksieienko, N. V. (2018) «ІННОВАЦІЙНА КОМПЕТЕНТНІСТЬ ЯК ПРОФЕСІЙНО ВАЖЛИВА РИСА СУЧАСНОГО ФАХІВЦЯ», Право і безпека, 65(2), с. 146-152. доступний у: https://pb.univd.edu.ua/index.php/PB/article/view/104 (дата звернення: 23Листопад2024).
Розділ
ЮРИДИЧНА ПСИХОЛОГІЯ